čtvrtek 4. října 2012

NOVINKA: Mobilní aplikace pro hledání práce v Česku

Pro návštěvníky webu, kteří dávají přednost surfování pomocí mobilního telefonu JobMaster připravil mobilní aplikaci "Práce v Česku" (resp. "Prace v Cesku"), která je zcela ZDARMA k dispozici na marketu AppCatch.
Aplikace je de facto alternativou k mobilnímu webu JobMasteru na www.jobmaster.mobi, odkud čerpá obsah na prohlížené stránky.
Mobilní aplikace se hodí ke každotýdennímu rychlému prozkoumání aktuální nabídky volných míst na JobMasteru, je nicméně možné, že kvůli rozměrům displeje uchazeči o práci na vyhlédnuté inzeráty nakonec raději odpoví na svém desktopu.
Ale kdo ví ?
Vyzkoušejte aplikaci na http://www.appcatch.com/app_Prace_v_Cesku-201806.html a také mobilní stránky JobMasteru na www.jobmaster.mobi !
Těšíme se na Vaši návštěvu.


1 komentář:

  1. Dneska už se přes ten telefon dá udělat opravdu cokoliv. I najít si práci. Když jsem se nedávno dívala po nějaké nové, tak jsem taky hledala hlavně na telefonu. Nakonec se mi povedlo najít jedno dobře placené místo v jedné kanceláři. Vyhovuje mi to. Myslím si, že při pohovoru mi hodně pomohlo to, že mám i nějaké manažerské dovednosti, na což zaměstnavatel dost hledí.

    OdpovědětVymazat