sobota 21. února 2015

Jakou práci hledáte ?

... pro nejlepší výsledky vyhledávání využijte nápovědu JobMasteru !
Každý týden najdete na JobMasteru bezmála 4000 pracovních nabídek z celé ČR.
Vyhledejte pro sebe tu pravou, a odpovězte na ni ještě dnes !



5 komentářů:

  1. Máte super blog. Já teda v současnosti naštěstí novou práci nehledám. A doufám, že v blízké budoucnosti ani nebudu muset. Na druhou stranu dnešní doba je tak nejistá, že člověk prostě nikdy neví. Já mám například teď čerstvě uzavřenou životní pojistku a společně s ní jsem si pro jistotu uzavřel i pojištění schopnosti splácet právě pro případ kdybych náhodou přišel o práci nebo něco podobného.

    OdpovědětVymazat
  2. Mno já už několik let naštěstí práci nehledám. Před pár lety jsem se totiž rozhodl, že začnu s podnikáním a musím říct, že když se dívám na situaci trhu práce dneska, tak jsem vlastně rád, že jsem se takto rozhodl. I přes všechno, co se za posledních pár let dělo se mému podnikání stále daří. Dokonce natolik, že teď zvažuji založení s.r.o.

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna nedávno jsem dával inzerát, že hledám nové pracovníky do své firmy. Už nějakou dobu bych tu například potřeboval někoho zkušeného, kdo by dokázal obsluhovat šroubové kompresory. Bohužel takových pracovníků u nás tolik není, takže tak nějak počítám s tím, že hledání bude chvíli trvat.

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě je to velmi užitečné pro ty, kteří hledají svou novou profesní dráhu. Je důležité mít jasno v tom, co chceme dělat, a jaký typ práce by nám nejlépe vyhovoval. Osobně jsem se rozhodla investovat do P2P půjček a jsem s tímto rozhodnutím velmi spokojená. Je to skvělý způsob, jak pomoci druhým a zároveň si vydělat peníze. Kromě toho nejsou P2P půjčky tak rizikové a nabízí vysoké výnosy.

    OdpovědětVymazat
  5. Momentálně teda práci nehledám, ale chystám si zadávat nějaké poptávky. Mám totiž v plánu si v létě otevřít restauraci a určitě budu potřebovat nějaké číšníky atd. Si tak říkám, že už bych si možná měla nějaký inzerát udělat. Sice ještě nemám vše připravené, zbývá například doinstalovat gastro vybavení od https://www.atfornax.cz/ ale to je záležitost pár týdnů. Pak už bude snad vše připravené.

    OdpovědětVymazat