čtvrtek 12. dubna 2012

Nabídky práce v Olomouckém kraji

Pro vyhledání pracovních příležitostí v Olomouckém kraji využijte pro snazší orientaci vizuální rozdělení na okresy - aktuální seznamy nabídek volných míst průběžně publikujeme na následujících adresách:
nabídky práce v okrese Olomouc, nabídky práce v okrese Přerov, nabídky práce v okrese Prostějov, nabídky práce v okrese Šumperknabídky práce v okrese Jeseník.
Pro vyhledání nabídek zaměstnání v místě, kde právě jste, použijte adresu http://www.jobmaster.cz/najdi-polohu.php, kde povolíte nalezení Vaší zeměpisné polohy (pozor: použijte prohlížeč, který to "umí").
Na mobilním telefonu najdete práci na adrese http://m.jobmaster.cz/najdi-polohu-mobil.php.
Videotutoriál k hledání práce pomocí Geolokace JobMasteru najdete na http://www.youtube.com/watch?v=mL6lBLM1qSo&feature=youtu.be.

4 komentáře:

  1. Tak to já jsem teď spíš na opačné straně barikády. Potřeboval bych do firmy totiž nové zaměstnance, ale zatím se mi žádné nedaří najít. Mimo jiné bych potřeboval nějakého pracovníka, který by zvládal obsluhovat šroubový kompresor a bohužel ani toho se mi zatím najít nepodařilo. Snad se mi ale poštěstí do budoucna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s vámi souhlasit v tom, že najít dnes kvalifikované zaměstnance je opravdu často oříšek. Zvlášť pak na různé odborné pozice. Mě nedávno neminulo založení s.r.o. a také stále hledám nové zaměstnance. Bohužel těch kvalifikovaných je opravdu nedostatek, zvlášť pak tady u nás.

      Vymazat
  2. Ze své poslední zkušenosti můžu říct, že v této oblasti se práce hledá celkem dobře. Samozřejmě záleží na odvětví. Mně se povedlo najít velice dobře placenou práci v jedné průmyslové firmě. Práce je sice náročná, ale zase máme spoustu benefitů. Dostáváme například pravidelně nové pracovní oděvy - https://www.ardon.cz/c/309/pracovni-odevy O tom jsem si dřív mohl nechat jen zdát.

    OdpovědětVymazat
  3. Olomoucký kraj byl v tomhle ohledu hodně super, protože tam byla super nabídka brigád. :) Třeba služba call centra sháněly každou chvíli někoho, kdo chtěl pracovat na juniorních pozicích, kam se leckdo zase tak moc často nehlásil. No, jak je to teď, to už nevím. Jsem mimo Olomoucký kraj už nějaký ten pátek.

    OdpovědětVymazat