neděle 24. června 2012

Nabídky práce ve Středočeském kraji

Pro vyhledání pracovních příležitostí ve Středočeském kraji využijte pro snazší orientaci vizuální rozdělení na okresy - aktuální seznamy nabídek volných míst průběžně publikujeme na následujících adresách:
nabídky práce v okrese Benešovnabídky práce v okrese Berounnabídky práce v okrese Kladnonabídky práce v okrese Kolínnabídky práce v okrese Kutná Horanabídky práce v okrese Mělníknabídky práce v okrese Mladá Boleslavnabídky práce v okrese Nymburknabídky práce v okrese Praha-východnabídky práce v okrese Praha-západnabídky práce v okrese Příbramnabídky práce v okrese Rakovník
Pro vyhledání nabídek zaměstnání v místě, kde právě jste, použijte adresu  http://www.jobmaster.cz/najdi-polohu.php, kde povolíte nalezení Vaší zeměpisné polohy (pozor: použijte prohlížeč, který to "umí").
Na mobilním telefonu najdete práci na adrese http://m.jobmaster.cz/najdi-polohu-mobil.php
Videotutoriál k hledání práce pomocí Geolokace JobMasteru najdete na http://www.youtube.com/watch?v=mL6lBLM1qSo&feature=youtu.be

2 komentáře:

  1. Právě ve středočeském kraji zrovna někoho hledám do své firmy. Už jsem si podal inzerát, ale zatím se bohužel moc lidí neozvalo. Nedávno jsem investoval do modernizace své firmy a to si žádá i nové pracovníky. Nutně bych například potřeboval někoho, kdo by zvládl obsluhovat šroubové kompresory. Takových lidí ovšem moc není.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna nedávno jsem četl nějaký článek, kde psali, že v současné době je na trhu práce rekordní počet volných míst. Pamatuji si, že ještě pár let zpátky to bylo obráceně. Tehdy jsem se také díval po nějaké práci, ale bez úspěchu. Nakonec jsem se tedy místo hledání vydal cestou založení s.r.o. a myslím si, že to určitě bylo jedno z těch lepších rozhodnutí, co jsem v životě udělal. :)

    OdpovědětVymazat