sobota 19. ledna 2013

Nabídky práce v oboru AUTOMOTIVE

Kvůli zájmu návštěvníků JobMasteru, kteří často fulltextem hledali v jednotlivých rubrikách nabídky z oboru automotive, jsme implementovali novou profesní záložku "automotive", která obsahuje všechny aktuální pracovní nabídky týkající se automobilového průmyslu, napříč všemi rubrikami. Pro snadnou orientaci jsou nabídky přehledně rozděleny podle regionů, a v nich řazeny abecedně.
Záložku najdete na adrese http://www.jobmaster.cz/nabidky-prace-automotive.php, ale je samozřejmě přímo přístupná z hlavní stránky, všech rubrik, všech regionálních stránek, a všech profesních záložek, taktéž přes NAŠEPTAVAČ..
V mobilní verzi je záložka automotive na adrese http://www.jobmaster.cz/prace-v-automotive-mobil.php

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Co jsem tak nedávno četla, tak právě automobilky teď kvůli těm cenám energií zvažují omezení výroby v Evropě, tak kdo ví, jestli je tento obor stále tak perspektivní. Podle mého názoru je v dnešní době nejperspektivnější online sféra. Právě v té podnikám už pár let a má to určitě své výhody. Jedna z nich je, že například vůbec nemusíte mít fyzické sídlo firmy, ale stačí virtuální.

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel je v automotive taková fluktuace lidí, a to zejména na dělnických pozicích, že se ten obor stává stále méně a méně atraktivní. Nebo to aspoň tak vnímám já. Vy ne? Znám X lidí, kterým na stole přistál neoprávněný vyhazov jen proto, že se na jejich pozici objevil někdo, kdo to bude schopný dělat o 500 Kč měsíčně levněji. Naštěstí se to dá řešit přes agentury jako jsou ochrana-zamestnance.cz/ ale stejně to naštve.

    OdpovědětVymazat
  4. No tak toto by asi nebylo nic moc pro mě. V tomto oboru se vůbec nevyznám. Práci v současné době mám, ale potřebovala jsem k tomu ještě nějaký přivýdělek. Povedlo se mi tedy najít práci, kterou jsem už v minulosti jednou dělala - pokladní. Je to v jednom malém supermarketu, takže je tam celkem klid. V nějakém hypermarketu bych asi pracovat nedokázala. Jinak mě ta práce ale baví. Jen teda měnit pokladní kotoučky na těch moderních pokladnách je noční můra.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám známého, který v tomto oboru pracoval. U jednoho velmi známého zaměstnavatele. Bohužel jeho práci ukončil poměrně vážný pracovní úraz. Povinnosti zaměstnavatele ale bohužel firmě i přes to, že má velké renomé nic neříkaly, takže to s nimi nakonec byl nucen řešit přes soud. Co tím chci říct je to, že ani u velkých firem nemá člověk nikdy stoprocentní jistotu, že s ním bude jednáno napřímo.

    OdpovědětVymazat