neděle 3. února 2013

Videoinzerát na JobMasteru - řešení, které pracuje za Vás !

Napadlo Vás někdy, že by se Vaše firemní video, které již běží na YouTube, dalo využít pro ještě větší zviditelnění Vaší firmy ?
Máte na svých firemních stránkách náborovou personální inzerci, u které byste potřebovali ještě vyšší odezvu ?
Obě tyto entity můžete velmi efektivně spojit a znásobit jejich účinek.
Objevte videoinzerát na JobMasteru !
Umístěním videoinzerátu na JobMaster zviditelníte Vaši společnost, a přivedete další návštěvníky webu ke zhlédnutí Vašeho videa na YouTube, ale zároveň přivedete další čtenáře k textové inzerci, která je na Vašich stránkách !
Nemusíte nic měnit, a nic předělávat, k objednání videoinzerátu na JobMasteru vyplníte jednoduchý formulář, a Vaše stávající personální inzerce dostane novou dimenzi !
Videa z YouTube (a samozřejmě i z jiných videoserverů !) lze kombinovat nejen s textovou inzerci na Vašem webu (či jinde !), ale také pochopitelně s textovou inzercí, která je umístěna přímo na JobMasteru.
V takovém případě je při splnění požadovaných podmínek publikování videoinzerátu zcela zdarma.
Jak jednoduše objednat videoinzerát ?
Tutoriál zde: http://youtu.be/y1WB2vGuggo



3 komentáře:

  1. Tak toto určitě není špatný nápad. Sám jsem teď v procesu hledání nových zaměstnanců do své firmy. Můžu vám ale říct, že to není nic jednoduchého. Například najít nějakého kvalifikovaného pracovníka, který by zvládl obsluhovat šroubový kompresor dá celkem práci jak jsem zjistil.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi to líbí. Myslím si, že videoinzeráty u nás zatím nejsou až tak rozšířené a určitě je to způsob jak nalákat nové potenciální pracovníky. Já se teď ve své firmě chystám na stavbu nové výrobní průmyslové haly a už bych pomalu měl začít přemýšlet nad tím, jak do ní seženu nové pracovníky. Toto je skvělý tip.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to tak vypadá, tak se taky asi budu muset dříve nebo později dívat po nějaké jiné práci. Bohužel jsem nedávno měla docela vážný pracovní úraz a vzhledem k tomu, že mám doma dvě malé děti, tak jsem došla k závěru, že už mi to za ten risk prostě nestojí. Raději si najdu nějaké zaměstnání, kde mi nic takového nehrozí. Teď jen doufám, že dostanu nějaké odškodnění za pracovní úraz. Podle všeho bych ale měla, tak snad.

    OdpovědětVymazat