úterý 7. května 2013

Dnešní aktuální nabídky práce v Ostravě

Hledáte práci v Ostravě ? 
Nabízíme jednoduchý videonávod, jak rychle vyhledat dnešní aktuální nabídky práce v Ostravě.
Bude-li užitečný, doporučte jej svým přátelům a známým !
 

6 komentářů:

  1. Nedávno jsem se dívala a teď už je to v Ostravě s prací docela dobré. Ještě pár let zpátky tam ta nezaměstnanost byla ale šílená. Vím to z vlastní zkušenosti. Sama jsem tehdy také marně hledala práci. Nakonec mě to ale nakoplo a rozhodla se, že začnu podnikat. Myslím si, že jsem dobře udělala. Teď se mi celkem daří a dokonce mám i nové sídlo firmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se zeptat jak dlouho už podnikáte? Také podnikám a stojím teď před jedním rozhodnutím, tak třeba mi na to dokážete říct svůj názor. Jeden můj známý mi nedávno říkal o pojištění pro firmy. Pokud bych ho uzavřel, tak by mí zaměstnanci mohli mít celou řadu výhod. Dost nad tím přemýšlím, ale pořád nevím jestli do toho jít, nebo ne. Nemáte nějaké takové pojištění třeba uzavřené také? Díky. :)

      Vymazat
  2. Rád bych pro otce našel nějakou nabídku práce, kde využije svoji manuální zručnost i přesto, že má omezenou hybnost. A on sám dodává, že nepotřebuje ani pracovní oblečení. Sám si donese pracovní tričko s dlouhým rukávem. Jde o to, že chce pořád ještě pracovat i přesto, že jeho zdravotní schránka říká něco jiného. Ale invalidní důchod nemá, jen potřebuje práci, která mu vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám takovou menší firmu a bohužel musím konstatovat, že zrovna na ostravsku je celkem těžké sehnat pracovníky. Hlavně pak svářeče. Podle toho, co vím, tak spousta kvalifikovaných pracovníků odchází pracovat do zahraničí, hlavně do Polska nebo Německa, kde jsou za svoji práci lépe placení. Je to hrozná škoda, ale co se dá dělat, no.

    OdpovědětVymazat
  4. Co mám tak zkušenost, tak ve velkých městech se práce hledá poměrně snadno. V menších městech už je to horší, protože nabídek práce tam jednoduše nebývá tolik. Sám jsem se s tímto potýkal relativně nedávno. Přestěhoval jsem se do menšího okresního města a najít tu práci pro mě bylo docela těžké. Po chvíli hledání se to ale naštěstí podařilo a zatím jsem s tím místem velice spokojený.

    OdpovědětVymazat
  5. Přijde mi, že v době, kdy se na každém rohu staví montovaná hala je ta situace taková, že není fakticky zase takový problém si tu práci najít. Chce se to jenom té práce nebát, což, alespoň mám takový pocit, dělá problém poměrně velkému množství lidí. Prostě se jim nechce makat.

    OdpovědětVymazat