sobota 11. ledna 2014

Hledáte práci ? Ukážeme Vám místo, kam byste se měli podívat !

V nové založené otevřené Facebookové skupině "Nabídky práce, volná místa, pracovní příležitosti, zaměstnání z celé ČR" průběžně publikujeme upozornění na nové zajímavé pracovní pozice, které se objevily na JobMasteru.
Jde o otevřenou skupinu, takže zájemci o práci nemusí být členy, aby si mohli zobrazit všechny uveřejňované nabídky.
Navíc, i ostatní členové jsou vítáni k publikování zajímavých nabídek práce nebo vkládání komentářů.
Zveme všechny - navštivte nás na adrese https://www.facebook.com/groups/nabidky.prace/


5 komentářů:

  1. To je super, že ukazujete taky lidem, jak mají práci hledat. Přijde mi, že dneska to moc lidí neví a když o práci přijde, tak jen bezradně tápou. A na institucích k tomu určených jim moc neporadí a zařadí si je do Evidence. Člověk aby si k tomu pomalu zařídil pojištění na míru, aby byl pojištěný v případě, že by přišel o práci. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda, že jsem si po letech konečně našla práci, kde jsem spokojená jak s prostředím, tak i s platem. Konečně si můžu dovolit dávat i nějaké peníze bokem, což je super. Právě teď jsem začala uvažovat nad tím, že bych část z nich zkusila nějakým způsobem investovat. Napadlo mě za ně nakoupit bitcoin, ale prý je to velký risk, tak nevím no.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to tak vypadá, tak já si asi budu taky muset teď hledat nějakou práci. Nedávno jsem dostala vyhazov z práce. Myslím si ovšem, že to bylo neoprávněně. Už si kvůli tomu hledám i nějakého právníka. Zatím jsem slyšela, že prý tento je velice dobrý. Asi se mu tedy co nejdříve ozvu, nastíním mu situaci a uvidíme co se bude dát dělat.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to já naštěstí od té doby, co mě neminulo založení s.r.o. práci hledat nemusím. Je ovšem pravda, že bych do své firmy potřeboval nabrat pár nových zaměstnanců. Bohužel najít v dnešní době kvalifikované pracovníky opravdu není jednoduché. Už se o to pokouším pár měsíců a úspěch zatím nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi kvalifikovanými pracovníky s vámi bohužel musím souhlasit. U nás je to tak, že většina odchází do zahraničí, což je hrozná škoda. Zároveň pokud tam mají lepší podmínky, tak se není moc čemu divit. Také teď sháním. Nedávno jsem do firmy koupil nový laserový řezací stroj a potřeboval bych několik pracovníků na jeho obsluhu. Najít takové ale není vůbec jednoduché.

      Vymazat