středa 22. ledna 2014

Otevřená skupina "Nabídky práce, volná místa, pracovní příležitosti, zaměstnání z celé ČR" - co nového ?

Příspěvky do skupiny "Nabídky práce, volná místa, pracovní příležitosti, zaměstnání z celé ČR" utěšeně přibývají, ale bohužel někteří noví členové příliš nerespektují pravidla skupiny, která jednoznačně říkají, že skupina je o informacích o aktuálních nabídkách práce ve smyslu pracovní přiležitosti v zaměstnaneckém poměru, tedy klasicky informace pro uchazeče o práci, kteří chtějí být zaměstnáni.
Proto všechny pokusy o vložení příspěvků typu "nabízím provedení zednických prací", "půjčím peníze (formulováno jakkoli)" anebo "zaregistrujte se do nového systému (formulováno jakkoli)" byly smazány ihned jakmile byly správcem zjištěny.

2 komentáře:

  1. Máte super blog. Já jsem teda spíš na té opačné straně spektra. Nehledám práci, ale spíš hledám lidi, co by pracovali pro mě. Na druhou stranu v současné době už máme poměrně slušný pracovní kolektiv, takže teď chvíli nikoho nového nabírat nebudu. Líbí se mi i jak se sebou všichni vychází. Za to ale můžou částečně i teambuildingové akce, které pravidelně pořádáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím souhlasit, tenhle blog je fakt super. Já teda nejsem úplně ten, kdo by hledal práci, ale spíš teď hledám nějaké nové pracovníky do své firmy. Není to ale jednoduché, zvlášť pak na kvalifikované pozice. Asi nejnutněji bych teď potřeboval do firmy někoho, kdo by zvládal obsluhovat šroubový kompresor. Najít takového pracovníka ale bohužel není úplně jednoduché.

    OdpovědětVymazat